Page 7 - 101-1-2024
P. 7

შეი­ ­ძი­ნა. დღევ­ ან­ ­დე­ლი გად­ ა­სახ­ ე­დი­დან ეს სუ­ლაც არ             month, for example. In 1994, however, it made
არის საო­ ­ცა­რი მოვ­ ლ­ ენ­ ა და მა­რტ­ ივ სტატ­ ის­ ­ტი­კა­ზე             history.
და­ყრ­ ­დნ­ ო­ბით, შე­გვ­ ი­ძლ­ ია ვივ­ არ­ აუ­ დ­ ოთ, რომ ბო­ლო
ერ­თი თვის გა­ნ­მავ­ ლ­ ო­ბაშ­ ი თქვ­ ენც აუ­ცი­ლებ­ ­ლად გექ­ ­            Electronic commerce is now an inseparable
ნებ­ ათ ონლ­ ა­ინ რა­იმ­ ე შეძ­ ე­ნი­ლი. თუმ­ ­ცა, 1994 წელს ეს             part of our lives. As the world has evolved as
ის­ტო­რი­ის დას­ ა­წყ­ ი­სი იყო.                                            one enormous global space, with access at
                                                                            any given moment ensured by the internet,
ელ­ ექ­ ­ტრ­ ო­ნულ­ ი კომ­ ე­რც­ ია ახ­ლა უკვ­ ე ჩვენ­ ი ცხოვ­ რ­ ე­        e-commerce offers a unique opportunity to
ბის გან­ უყ­ ოფ­ ე­ლი ნაწ­ ილ­ ია. დღეს, რო­დე­საც მსოფ­ ლიო                buy things we like while investing as little time
ერ­თი დიდ­ ი გლო­ბა­ლურ­ ი სივ­ რ­ ც­ ეა, რო­მელ­ თ­ ან­ აც                 and effort as possible. Naturally, the notion
წვდო­მას ნებ­ ი­სმ­ იე­ რ დრო­სა და მომ­ ენ­ ტ­ ­ში ინ­ტე­რნ­ ე­ტი          of traditional shopping being a far more
უზ­რუნ­ ­ველ­ ­ყოფს, ელე­ქტ­ ­რო­ნულ­ ი კომ­ ერ­ ­ცია არის უნი­             emotional experience remains as relevant
კა­ლუ­რი შეს­ აძ­ ­ლე­ბლ­ ო­ბა სა­სურ­ ვ­ ე­ლი ნივ­ თ­ ი მინ­ ი­მა­ლუ­      as ever – for some, it is a way of social
რი დროი­ ს­ ა და ენერ­ ­გიი­ ს დახ­ ა­რ­ჯ­ვის ფას­ ად მი­ვი­ღოთ.            integration and human interaction. There still
ცხა­დია, ჯერ კიდ­ ევ აქ­ტუა­ ­ლურ­ ია აზრ­ ი, რომ ტრად­ ი­                  are those who will say that, before buying
ცი­უ­ლი შო­პინ­ გ­ ი გაც­ ი­ლე­ბით ემოც­ ი­უ­რია – ზოგ­ ი­ს­თ­ვის           something, you should be able to touch, smell,
ის სა­ზოგ­ ა­დო­ებ­ ა­სთ­ ან ინტ­ ე­გრ­ ა­ციი­ ს და ადამ­ ი­ან­ ე­ბ­თან     taste, or try it on. Yet times are changing, and
ურთ­ ი­ე­რთ­ ო­ბის ფორ­ ­მაა. ჯერ კიდ­ ევ ბევ­ ­რი იტ­ყ­ვის, რომ            we increasingly prefer browsing through online
ნივ­ თს შეძ­ ე­ნა­მ­დე უნდ­ ა შეე­ ხ­ ო, უყნ­ ო­სო, გაი­ ს­ ი­ნ­ჯო, მოი­ ­  stores over strolling down shopping aisles.
რ­გო. თუმ­ ­ცა, დრო იც­ვლ­ ებ­ ა და მაღ­ აზ­ იე­ ­ბ­ში სე­ი­რნ­ ო­ბას       And there are several reasons for that:

                                                                            MyMagti                                            5
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12