Page 12 - 101-1-2024
P. 12
• პენეტრ აციის დაბ ალი მაჩ ვენ ებ ელ ი: საქართ ველ ოშ ი 2024 (Statista.com), meaning that
ელექ ტ რ ონ ული კომ ერც იი ს პენ ეტრაცია მოსახ ლ ეო ბ ა growth potential is also high.
ში, საქ ს ტატის მონ აც ემებ ით, მხოლ ოდ 23%-ია მაშინ,
როდესაც ეს მაჩ ვ ენ ებელი 2024 წლის ბოლ ოს თვ ის • High internet penetration in the
მსოფლიოშ ი 53.9%-ს მია ღწევს (Statista.com). შესაბ ამ ი country: the population’s access to the
სად, ზრდის პოტენ ც ია ლიც დიდ ია. internet is one of the most important
preconditions for the development of
• ინ ტერ ნ ეტ ის მაღ ალ ი პენ ეტ რაცია ქვეყ ან აში: ელექ ტ e-commerce. Compared to global and
რონ ული კომერ ციი ს გან ვ ით არებ ის ერთ-ერთ ი უმნიშ European statistics, Georgia offers a
ვნელ ოვ ან ეს ი წინაპ ირობა ინტ ერნ ეტ თან მოს ახლეო competitive environment in this regard
ბის წვდ ომაა. მსოფლიო ს თუ ევრ ოპის მაჩ ვენებ ლებ (see Chart 5).
თან შედარ ებით, საქ არ თვ ელ ოში, ამ მხრ ივ, კონკურენ
ტული გარემოა (იხ. გრაფიკ ი 5).
გრაფიკი 5. ინტერნეტის პენეტრაცია შინამეურნეობებში რეგიონების მიხედვით (იანვარი, 2023) /
საქართველოს მაჩვენებელი (ნოემბერი, 2022)
CHART 5. HOUSEHOLD INTERNET PENETRATION BY REGION (JANUARY 2023)/
GEORGIA’S STATISTICS (NOVEMBER 2022)
97.4%
93.5%
93.3%
92.0%
88.4%
86.9%
80.6%
79.4%
75.6%
75.3%
74.9%
74.3%
72.5%
70.6%
65.9%
64.4%
48.0%
47.4%
27.9%
23.1%
ჩრდილოეთ ევროპა
Northern Europe
დასავლეთ ევროპა
Western Europe
საქართველო
Georgia
ჩრდილოეთ ამერიკა
North America
სამხრეთ ევროპა
Southern Europe
აღმოსავლეთ ევროპა
Eastern Europe
სამხრეთ ამერიკა
South America
ოკეანია
Oceania
სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზია
South-East Asia
დასავლეთ აზია
West Asia
ცენტრალური ამერიკა
Central America
აღმოსავლეთ აზია
East Asia
ცენტრალური აზია
Central Asia
სამხრეთ აფრიკა
South Africa
ჩრდილოეთ აფრიკა
North Africa
მსოფლიო
World
დასავლეთ აფრიკა
West Africa
სამხრეთ აზია
South Asia
შუა აფრიკა
Central Africa
აღმოსავლეთ აფრიკა
East Africa
წყარო / Source: Statista/ComCom.ge • Developed banking sector.
• გან ვ ითარებ ულ ი საბ ანკო სექ ტ ორი THE FUTURE OF E-COMMERCE
ელ ექ ტრ ონული კომ ერც იის Predicting the future is a very difficult and
მომ ავ ალი sometimes impossible task, though it is a different
story when you observe and study the trends that
მომავ ლ ის განჭვ რ ეტა საკმ აო დ რთული და define this future. The development dynamic of
ხშირად მიუ ღ წევ ელ ი ამოცან აა, თუმ ც ა სულ modern technologies, and changes in consumer
სხვაა იმ ტენდ ენ ც იებზე დაკ ვ ირ ვება და შეს
წავ ლ ა, რომელიც ამ მომ ავალს ქმნ ის. ახალ ი
10 magticom.ge