Page 9 - 100-4-2023
P. 9
ექსპოზიცია „ოთხი ქალი, ოთხი რეალობა“
EXPOSITION “FOUR WOMEN, FOUR REALITIES”
100 მხატვ რ ის 3500-მდ ე ნამუშ ევ არი სამ სარ თ უ Gogi Chagelishvili, Irakli Parjiani, Esma Oniani, Otar
ლზ ე ქრონ ოლოგ იუ რ ადაა განლ აგებულ ი. ედ Chkhartishvili, Dimitri Eristavi, Oleg Timchenko, Tato
მონდ კალან დაძის, ჯიბ ს ონ ხუნდ აძ ის, ლევ ან ცუ Akhalkatsishvili, and many others – in that they
ცქირიძ ის, ნათელა იან ქ ოშ ვ ილის, ალექ სან დრ ე encompass social realism, the Khrushchev Thaw, the
ბან ძელაძ ის, ელგ უჯა ამაშუკ ელის, ზურ აბ ნიჟა Cold War, the collapse of the Soviet regime, civil war
რაძის, გოგ ი ჩაგელიშ ვ ილ ის, ირაკ ლ ი ფარ ჯ იანის, in the country, and Georgia’s independence.
ესმ ა ონიან ის, ოთარ ჩხარტიშ ვილის, დიმ იტ რი
ერის თავის, ოლეგ ტიმჩ ენ კოს, ტატ ო ახალ კაციშ The exposition on each floor has its own way of
ვილის თუ სხვ ათ ა ნამ უშ ევრ ები, ისტ ორიულ ი პე illustrating how Georgian oil painting has preserved
რიო დებ ის თვალსაზ რის ით, საკმაოდ მრავალფ ე the traditions of visual arts, also striving for
როვ ან ია: სოც იალ ისტურ ი რეა ლიზ მ ი, დათ ბობ ის innovation, changing all the while. Notably, an entire
პერიოდ ი, ცივ ი ომი, საბ ჭოთა რეჟიმ ის დაშ ლა, hall or its wall is dedicated to the oeuvre of each
სამ ოქალაქო ომი და საქ არ თ ველოს დამ ოუკ იდე artist, in this way allowing for tracing their creative
ბლობა. evolution, also identifying the trends within which
Soviet Georgian modernism or postmodernist artistic
თითოეულ ი სარ თულ ის ექსპ ოზ იც ია გან ს ხ ვავ ე styles were shaped.
ბულ ად მოგვ ით ხ რობს იმას, თუ როგ ორ ინარ ჩ უ
ნებდ ა ქართული ფერწ ერა სახ ვ ით ი ხელოვნ ე So far, about 100,000 people have visited and viewed
ბის ტრად იციებს და, იმავდ როულად, როგორ this unique collection encompassing 110 years since
MyMagti 7