Page 13 - 98-2-2023
P. 13

ე­რთგ­ ულ­ ე­ბა და დაფ­ ას­ ებ­ ა. ო­პტ­ იკ­ ურ­ ი ინ­ ­ტე­რ­ნეტ­ ის             subscribers’ trust, loyalty, and appreciation.
ქს­ ელ­ ის გან­ ­ვით­ არ­ ებ­ ის მხ­ ­რი­ვაც, არ გა­მო­ვეკ­ იდ­ ეთ მო­           In the same vein, we would not seek short-
კ­ლევ­ ა­დი­ან ფინ­ ა­ნს­ ურ შედ­ ეგ­ ე­ბს. რეგ­ იო­ ­ნებ­ ­ში მო­სახ­ ­         term financial gain from developing the optic
ლეო­ ­ბის სიმ­ ­ცირ­ ის პირ­ ო­ბებ­ შ­ ი მ­ს­ხვ­ ილ­ ი ინ­ ­ვეს­ ტ­ ი­ციე­ ბ­ ი  internet network either. Despite depopulation
გა­ნ­ვახ­ ო­რ­ცი­ელ­ ეთ და, შე­დე­გად, ყ­ველ­ ა­ზე მა­ღა­ლი და­                  in the regions, we invested heavily and, as a
ფა­რ­ვის მაჩ­ ­ვე­ნებ­ ელ­ ი მი­ვი­ღეთ. ო­პტ­ ი­კურ­ ი ი­ნ­ტე­რ­ნე­ტი            result, ensured the highest coverage rates.
და IP ტელ­ ევ­ იზ­ ი­ა ხელ­ ს უ­წ­ყობ­ ს რეგ­ იო­ ­ნე­ბის გაძ­ ­ლიე­ ­           The optic internet and IP television bolster
რებ­ ას, მოს­ ა­ხლ­ ეო­ ­ბის სოფ­ ლ­ ად შე­ნარ­ ჩ­ უ­ნე­ბას და ახ­ ა­            the empowerment of the regions, keeping the
ლგ­ ა­ზრ­ ­დებ­ ის გან­ ა­თლ­ ებ­ ას, რაც ქ­ვეყ­ ­ნის მო­მა­ვ­ლი­სთ­             population in villages, and educating young
ვის უმ­ ნ­ იშ­ ვ­ნელ­ ო­ვა­ნე­სია­ . ჩ­ვე­ნი ქ­ვე­ყ­ნის წა­რმ­ ა­ტე­ბა კი        people, something of crucial importance for
მა­გ­თი­კო­მის წარ­ მ­ ატ­ ებ­ ა­ცაა­ .                                          the future of the country. And our success is
                                                                                 also the success of MagtiCom.
ჩ­ვენ ქარ­ თ­ ულ საქ­ ­მეს ვაკ­ ეთ­ ებ­ თ! – გ­ლო­ბალ­ იზ­ აც­ იი­ ს ­
ეპ­ ოქ­ ა­ში რას ნიშ­ ­ნა­ვს ეს ფრ­ ა­ზა თ­ქვ­ ენ­ თვ­ ის?                       We are working toward the Georgian cause!
                                                                                 What does this phrase mean to you in the era
გა­მოთ­ ქ­ ­მა – „მ­სოფ­ ლ­ იო­ სულ უფ­ რ­ ო პა­ტა­რავ­ დ­ ე­ბა“                 of globalization?
– დღ­ ეს ყვ­ ელ­ აზ­ ე მეტ­ ად შეე­ ს­ ა­ბამ­ ებ­ ა სიმ­ არ­ თ­ლეს.
სა­ერ­ ­თა­შო­რის­ ო ბა­ზ­რებ­ ი, ტექ­ ­ნო­ლო­გიე­ ბ­ ი და ორ­ გ­ ა­             The truthfulness of the adage “the world
ნიზ­ ა­ცი­ებ­ ი მე­ტად ურ­ ­თიე­ რ­ თდ­ აკ­ ა­ვ­შირ­ ე­ბულ­ ­ნი ხ­დებ­ ი­        is getting smaller“ is as relevant today as
ან. დღ­ ევ­ ან­დელ­ ი ი­ნტ­ ერ­ ­ნე­ტის სამ­ ყ­ არ­ ო სოც­ ი­ალ­ ურ­ ი           ever. International markets, technologies,
ქ­სე­ლებ­ ით, ვიდ­ ეო­ ს­ ტ­ რ­ ი­მინ­ ­გით, ბლ­ ოგ­ ებ­ ით, ონ­ ლ­ აი­ ნ        and organizations are becoming increasingly
კო­ლაბ­ ორ­ ა­ციე­ ­ბით, პო­დკ­ ას­ ტ­ ებ­ ით, მობ­ ი­ლუ­რი მოწ­ ­               interconnected. Today’s internet world – with
ყობ­ ილ­ ობ­ ებ­ ით რად­ ი­კა­ლურ­ ად გან­ ­ს­ხვ­ ა­ვ­დე­ბა იმ სა­               its social networks, video streaming, blogs,
მყ­ ა­როს­ ­გან, რომ­ ელ­ იც ნა­ცნ­ ო­ბი და კომ­ ­ფორ­ ­ტულ­ ი                   online collaborations, podcasts, and mobile
ი­ყო ბევ­ ­რის­ თვ­ ის. ცი­ფრ­ უ­ლ­მა რევ­ ოლ­ უც­ ი­ამ შეც­ ­ვა­ლა              devices – differs drastically from the familiar
ყვ­ ე­ლა­ფე­რი – ა­რა მა­რ­ტო ის, რო­გორ ვუ­რ­თი­ერ­ ­თო­ბთ                      and comfortable world many have become
ერ­ თ­მან­ ეთ­ თან, არ­ ა­მედ ის­ იც, თუ როგ­ ორ იქ­ მნ­ ე­ბა და                 used to. The digital revolution has changed the
ი­მარ­ ­თე­ბა ორ­ ­გან­ იზ­ ა­ცი­ებ­ ი, რო­გორ ოპ­ ერ­ ირ­ ე­ბს ბიზ­ ­ნე­        game, overhauling not only how we interact,
სი და რო­გორ მუშ­ ა­ობ­ ენ თან­ ა­მშ­ ­რო­მლ­ ე­ბი. დღ­ ე­ვან­ დ­ ე­             but also how organizations are created and
ლი წარ­ ­მა­ტე­ბულ­ ი კომ­ ­პან­ ი­ე­ბი მს­ ო­ფ­ლიო­ ს ნე­ბის­ მ­ ი­ერ           managed, how businesses operate, and how
წე­რტ­ ილ­ შ­ ი თავ­ ს რო­გორ­ ც „სა­ხლშ­ ი“, ი­სე გრ­ ძ­ ­ნო­ბენ.               employees work. Today, successful companies
გ­ლობ­ ა­ლურ­ ი პრ­ ო­ცე­სე­ბი არ­ ა მა­რტ­ ო ა­ხალ შეს­ ა­ძ­ლე­ბ­               feel at home in any corner of the world.
ლო­ბებ­ ს ა­ჩე­ნს, ა­რა­მედ მ­ძაფ­ რ კონ­ ­კუ­რენ­ ­ცი­ას­ აც ქმ­ნის.            Global processes generate not only new
კო­ნ­კურ­ ე­ნტ­ უნ­ ა­რია­ ­ნობ­ ის შე­სა­ნა­რ­ჩუ­ნებ­ ­ლად, სა­ქარ­ თ­          opportunities, but also competition. To remain
ვე­ლო, უა­ ­ხლ­ ე­სი ტექ­ ­ნოლ­ ოგ­ ი­ე­ბის ხელ­ მ­ ი­სა­წვ­დო­მო­ბის            competitive, Georgia must keep pace with
კუთ­ ­ხით, არ უნ­ დ­ ა ჩამ­ ორ­ ­ჩეს წამ­ ყ­ ვ­ ან ქ­ვეყ­ ­ნე­ბს. ამ თვ­ ა­      leading countries in terms of access to the
ლ­საზ­ ­რის­ ით, მაგ­ ­თიკ­ ო­მი ნა­მდ­ვი­ლად მი­სა­ბა­ძი კო­მ­                  latest technologies. In this regard, MagtiCom
პან­ ია­ ­ა. ა­ბო­ნენ­ ტ­ ე­ბი­სა­თვ­ ის უ­ა­ხლ­ ეს­ ი ტექ­ ­ნო­ლო­გიუ­ ­რი      is a true role model. Besides pitching state-
მიღ­ ­წევ­ ებ­ ის შეთ­ ა­ვა­ზებ­ ის გარ­ ­და, კომ­ ­პან­ ი­ის შიგ­ ­ნით­ აც,     of-the-art technological achievements to
წ­ლე­ბია­ , ჩ­ვე­ნივ­ ე თა­ნა­მ­შრ­ ომ­ ­ლე­ბის მი­ერ შექ­ მ­ნილ IT              subscribers, for years we have utilized in-
გა­და­წყვ­ ეტ­ ებ­ ­სა და საო­ ­პერ­ ა­ციო­ სი­სტ­ ე­მებ­ ს ვი­ყე­ნე­ბთ,         house IT solutions and operating systems,
რომ­ ლ­ ე­ბიც ზუს­ ­ტად პას­ უ­ხობ­ ენ ჩვ­ ე­ნს მოთ­ ხ­ ო­ვ­ნე­ბს­ ა             which perfectly meet our requirements and
და საჭ­ ირ­ ო­ებ­ ებ­ ს. გარ­ დ­ ა იმ­ ი­სა, რომ დღ­ ეს, გ­ლობ­ ალ­ ურ           needs. Also, alongside striving to preserve
ეპ­ ო­ქაშ­ ი, მა­გთ­ იკ­ ომ­ ი ერ­ ო­ვ­ნუ­ლი იდ­ ე­ნტ­ ობ­ ის შენ­ ა­რჩ­ უ­      and promote national identity in the field of
ნებ­ ის­ ა და უკ­ ეთ წარ­ ­მოჩ­ ენ­ ი­სათ­ ვ­ ის კუ­ლ­ტურ­ ის ს­ფე­რო­           culture in our global era, MagtiCom also has a
ში იღ­ ვ­წის, თავ­ ის სიტ­ ყ­ ვ­ ას ტექ­ ნ­ ო­ლო­გი­ებ­ ის გა­ნ­ვი­თა­           say in the development of technologies – we
რე­ბა­შიც ამ­ ბ­ ო­ბს – ჩვ­ ენ ქა­რ­თულ საქ­ ­მეს ვა­კეთ­ ებ­ თ!                 are working toward the Georgian cause!

                                                                                 MyMagti                                          11
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18