Page 13 - 101-1-2024
P. 13
ტექნოლოგიების განვით არების დინ ამიკა და
მომხმარ ებლ ის ქცევის ცვლ ილ ებ ა მნიშ ვნელო
ვანწ ილად განს აზღვრ ავს ელექტრონ ულ ი კომ ე
რც იის მომავ ალს. მის ი სრულ ყოფ ის ხელ შ ემ წ
ყობ ფაქტ ორ ებს შორ ისაა:
მრავალ არხიან ი გამ ოცდ ილ ებ ა (Omnichannel
experience): ონლ აი ნ გაყ იდვ ებ ის ყველ ა შეს ა
ძლ ო არხშ ი ინტეგრირ ება ერთ-ერთ ი მნიშ ვ ნე
ლოვანი ტენ დენც იაა. მხოლ ოდ ვებ გ ვერდ ის
არს ებ ობ ა და ე.წ. Desktop Solution-ი საკ მარ ისი
აღარ არის. აუცილ ებელია, რომ კომ პანია ყველა
პლატფ ორმაზ ე იყოს წარ მ ოდგენ ილი და მომ ხ
მარებ ელს საშ უალ ება მის ც ეს, თავად გადაწ ყვ ი
ტოს, სად და როგ ორ ურჩ ევნ ია ნივ თ ის /სერ ვ ისის
შეს ყ იდვ ა:
• მობ ილურ ი კომერ ც ია: მობ ილ ური ტელ ეფ ონ ის behavior, largely underpin the future of e-commerce.
როლ ი ელექ ტრონ ულ კომ ერ ც ია ში დღით იდღე The factors bringing it to perfection include the
იზრდ ებ ა. დიდ ი ხან ია, მობ ილ ური აღარ არის following:
მხოლოდ ზარ ი და SMS, ინტ ერნეტმა მის ი და
ნიშნულ ებ ა და მოხ მ არების არეა ლი გააფ ა Omnichannel experience: Integrating online sales
რთ ოვა. ის ახლ ა გაცილ ებით დიდ ადგ ილს in every possible channel is a major trend. The
იკავებს ჩვენს ყოვ ელდ ღიუ რ ცხოვ რ ებაში. presence of a website or so-called Desktop Solution
მომხმარ ებ ელ ი მობ ილ ურს თით ქ მ ის ყველ ა no longer cuts it. It is now necessary for a company
მნიშვ ნელ ოვ ან ი გადაწ ყვეტ ილებ ის დროს იყე to be present on all platforms, allowing consumers
ნებს, მათ შორ ის მაშ ინ, როდ ესაც სას ურველ ი to decide on their own where and how they prefer to
ნივთ ის თუ სერვ ისის მოძ იე ბა და შეძ ენა სურს; buy products/services:
• სოციალურ ი კომერ ცია: სოც იალ ურ ი ქსელებ ი • Mobile commerce: the role of mobile phones in
ელექ ტ რ ონულ ი კომ ერც იი ს ერთ-ერთ ყვე e-commerce is growing in leaps and bounds and
ლაზე აქტ უა ლ ურ და პერ ს პექ ტიუ ლ არხ ებ ად has long outgrown the mere function of calling
გვევ ლ ინ ება. ეს არის პროც ესი, როდ ეს აც სა and texting, with the internet enhancing the scope
სურ ვ ელ ნივ თს სწორ ედ სოცია ლურ ქსელ შ ი of its purpose and application. That is why cell
ვპოუ ლობთ, ვარჩ ევთ და ვყიდ ულ ობთ. მილე phones now hold a far bigger place in our lives.
ნიელ ებ ის ა და Gen Z-ის მსყიდ ველობ ით უნ ა Users turn to their phones to make pretty much all
რიანობ ის ზრდასთ ან ერთ ად, ელექტრ ონ ულ ი important decisions, including when looking for or
კომერციი ს ამგვარ ად განვ ით არებ ა კიდ ევ უფ buying products or services to their liking.
რო აქტ უა ლურ ი გახ დება.
• Social commerce: social networks make up one
ხმოვან ი კომ ერ ც ია /ხმოვანი ძებ ნ ა და ბრძ ანე of the most relevant and promising channels of
ბები: Amazone Alexa, Google Assistant და Apple’s
Siri – ის ვირ ტ უა ლური ციფ რული ასის ტენტებია
(VDA – virtual digital assistants), რომლებ ს აც არა
მხოლოდ კითხ ვებ ზე პასუხის გაც ემ ა, არამედ
სმარტ მოწ ყ ობილ ობ ის ეკრ ანზ ე ხელ შ ეუ ხ ებ
ლად შეს ყ იდ ვის გან ხორ ციე ლებაც შეუ ძლ იათ.
MyMagti 11