Page 14 - 101-1-2024
P. 14
ხელოვნ ური ინტ ელექტ ის დახ მ არ ებ ით, ვირტ უ e-commerce. It stands for a process we go through
ალ ური ასისტენტ ები საუბარს ტექსტ ად თარგ მ when pinpointing, selecting, and buying things
ნია ნ, ინფ ორმ აც ია ს ინტერნ ეტშ ი იძიე ბენ და პე we like via social networks. With the growing
რს ონალიზ ებულ რეკომ ენდ აციე ბს მინ იმ ალური purchasing power of Millennials and Gen Z, the
დაყოვ ნ ებით იძლ ევია ნ. შემ დ ეგ უკვ ე ნივთის თუ development of e-commerce in this direction is
სერ ვ ის ის შეძენაზ ე საბოლ ოო გადაწ ყვეტ ილებ ას poised to grow increasingly relevant.
მომ ხ მარებელ ი იღებს, რას აც, ასევ ე, ხმოვ ან ი
ტექ ს ტით ადას ტ ურებს, ხოლ ო ციფ რული ასის Voice commerce/voice search and commands:
ტენ ტი ამ ტრანზაქ ციას წარ მატ ებ ით ახორ ც იე besides being able to answer your questions,
ლებს. the virtual digital assistants (VDA) of Amazon
Alexa, Google Assistant, and Apple’s Siri can also
ვიზუალურ ი სტიმულ ი: ვირ ტ უა ლ ური რეა ლობა complete a purchase without you having to touch
ელექტ რონულ კომ ერ ცია ში საკმაო დ აქტ უალ ური the screen of your smart device. With assistance
იქნებ ა. VR მოწ ყ ობ ილ ობ ების გამ ოყ ენებით, მო from artificial intelligence, virtual assistants
მხმ არებ ელს შესაძლ ებლ ობა ექნებ ა სხვ ადასხვ ა translate conversations into texts, browse the
კუთ ხიდან დაა თ ვ ალ იე რ ოს სასურ ვ ელი ნივთი, internet for information, and issue personalized
რაც ონლაინ შოპ ინგს გაც ილებით გააუ მ ჯობ ე recommendations with minimal delay. Next, the
სებს და გად აწ ყვ ეტილების მიღ ებ ას გაა მარტ ი ultimate consent to buying a selected product or
ვებს; service is up to the user, who confirms it, also using
voice commands to allow the digital assistant to
ციფრული ვალ უტ ა: კრიპ ტოვალუტ ა ელექტ close the deal.
რონ ულ კომერცია ს ლოგ იკ ურ ად ებმ ის. ეს ორი
დინამიკურად გან ვით არებადი „დუო“, საკ მ აო დ Visual stimuli: Virtual reality (VR) promises to gain
კარ გ ტან დ ემს ქმნ ის, რად გან ორივ ე შემთ ხ ვ ე enormous relevance in e-commerce. Using VR
ვაშ ი მთლ იან ად გაციფ რულ ებულ მიდ გ ომ ასთ ან devices, consumers will be able to examine desired
გვაქ ვს საქ მ ე. კრიპტ ოვალუტ ა ციფ რული/ ვირტ უ items from various angles, a factor considerably
ალ ური გად ახდის სის ტემაა, რომ ელიც დაც ულია improving online shopping experience and
კრიპ ტ ოგრ აფიით, რაც გაყალ ბ ებას თით ქ მის simplifying the decision-making process.
შეუძლებელს ხდის. ეს არის peer-to-peer ეკოსი
სტემ ა, რომელ იც საშუალ ებას აძლ ევს ყველ ას, Digital currency: cryptocurrency links effortlessly
ნების მიერ ადგილას გაგ ზ ავ ნ ოს ან მიი ღ ოს ფუ to e-commerce. This dynamically developing “duo”
ლი ციფრ ული საფ ულ ის გამოყ ენებ ით. რამ დ ენ ი makes a good tandem, because both involve a fully
მე მსხ ვილმ ა ბრენდ მა უკვ ე დაიწ ყო გად ახ დ ებ ის digitalized approach. Cryptocurrency stands for
კრიპ ტ ოვალუტ ით მიღ ება: PayPal-მა 2021 წლის a digital/virtual payment system that is secured
მარ ტ ში გამოუშვა Checkout with Crypto – ფუნქც ია, by cryptography that makes it nearly impossible
რომლის მეშ ვ ეო ბ ითაც შეს აძ ლ ებ ელია, მომ ხ მა to counterfeit. It is a peer-to-peer ecosystem that
რებლებმ ა ონლაინ კრიპ ტ ოვალუტ ით გად აი ხ ა
დონ.
დრონი ელექტ ორნ ულ კომ ერ ც იაშ ი: უპილ ოტო
საჰ აერ ო მან ქ ან ა (UAV – Unmanned Aerial Vehicles),
უკვე კარ გად ცნობ ილ ი, როგ ორც დრონი, ელექ ტ
რონ ულ ი კომ ერციი თ შექმ ნილ ი ჯაჭვ ის თით ქ ოს
ლოგ იკური დას ასრ ულია. დის ტ ან ციურ ად მართ უ
ლი, წინასწ არ განს აზ ღვრ ულ ი გეგ მ ით მფრ ინ ა
ვი რობ ოტ ი საუ კ ეთ ესო გად აწყვ ეტაა იმის თვ ის,
რომ ონლ აინ მიღ ებული შეკ ვ ეთა მინ იმ ალ ური
12 magticom.ge