Page 14 - 101-1-2024
P. 14

ხე­ლოვნ­ უ­რი ინტ­ ე­ლე­ქტ­ ის დახ­ მ­ არ­ ებ­ ით, ვი­რტ­ უ­           e-commerce. It stands for a process we go through
ალ­ უ­რი ასი­ს­ტე­ნტ­ ე­ბი სა­უ­ბარს ტე­ქ­სტ­ ად თა­რგ­ მ­ ­           when pinpointing, selecting, and buying things
ნია­ ნ, ინფ­ ო­რმ­ აც­ ია­ ს ინ­ტე­რნ­ ე­ტშ­ ი იძიე­ ­ბენ და პე­       we like via social networks. With the growing
რს­ ო­ნა­ლიზ­ ე­ბულ რე­კომ­ ე­ნდ­ ა­ციე­ ბს მინ­ იმ­ ა­ლუ­რი           purchasing power of Millennials and Gen Z, the
და­ყოვ­ ნ­ ე­ბით იძლ­ ე­ვია­ ნ. შემ­ დ­ ეგ უკვ­ ე ნი­ვ­თის თუ          development of e-commerce in this direction is
სერ­ ვ­ ის­ ის შე­ძე­ნაზ­ ე სა­ბოლ­ ოო გა­დაწ­ ­ყ­ვეტ­ ი­ლებ­ ას       poised to grow increasingly relevant.
მომ­ ხ­ ­მა­რე­ბელ­ ი იღებს, რას­ აც, ასევ­ ე, ხმოვ­ ან­ ი
ტექ­ ს­ ­ტით ადას­ ტ­ უ­რებს, ხოლ­ ო ციფ­ ­რუ­ლი ასი­ს­             Voice commerce/voice search and commands:
ტენ­ ­ტი ამ ტრა­ნ­ზაქ­ ­ცი­ას წარ­ ­მატ­ ებ­ ით ახორ­ ც­ ი­ე­       besides being able to answer your questions,
ლებს.                                                               the virtual digital assistants (VDA) of Amazon
                                                                    Alexa, Google Assistant, and Apple’s Siri can also
ვი­ზუ­ა­ლურ­ ი სტი­მულ­ ი: ვირ­ ტ­ უა­ ლ­ უ­რი რეა­ ­ლო­ბა          complete a purchase without you having to touch
ელე­ქტ­ ­რო­ნულ კომ­ ერ­ ­ცია­ ­ში სა­კ­მაო­ დ აქტ­ უ­ალ­ უ­რი      the screen of your smart device. With assistance
იქ­ნებ­ ა. VR მოწ­ ყ­ ობ­ ილ­ ობ­ ე­ბის გამ­ ოყ­ ე­ნე­ბით, მო­      from artificial intelligence, virtual assistants
მ­ხმ­ ა­რებ­ ელს შე­სა­ძლ­ ე­ბლ­ ო­ბა ექ­ნებ­ ა სხვ­ ა­და­ს­ხვ­ ა   translate conversations into texts, browse the
კუთ­ ­ხი­დან დაა­ თ­ ვ­ ალ­ იე­ რ­ ოს სა­სურ­ ვ­ ე­ლი ნი­ვ­თი,      internet for information, and issue personalized
რაც ონ­ლა­ინ შოპ­ ი­ნგს გაც­ ი­ლე­ბით გა­აუ­ მ­ ­ჯობ­ ე­            recommendations with minimal delay. Next, the
სებს და გად­ აწ­ ­ყვ­ ე­ტი­ლე­ბის მიღ­ ებ­ ას გაა­ ­მა­რტ­ ი­       ultimate consent to buying a selected product or
ვებს;                                                               service is up to the user, who confirms it, also using
                                                                    voice commands to allow the digital assistant to
ცი­ფ­რუ­ლი ვალ­ უტ­ ა: კრიპ­ ­ტო­ვა­ლუტ­ ა ელე­ქ­ტ­                 close the deal.
რონ­ ულ კო­მე­რ­ცია­ ს ლოგ­ იკ­ ურ­ ად ებმ­ ის. ეს ორი
დი­ნა­მი­კუ­რად გან­ ­ვით­ ა­რე­ბა­დი „დუო“, საკ­ მ­ აო­ დ          Visual stimuli: Virtual reality (VR) promises to gain
კარ­ გ ტან­ დ­ ემს ქმნ­ ის, რად­ ­გან ორივ­ ე შე­მთ­ ხ­ ვ­ ე­       enormous relevance in e-commerce. Using VR
ვაშ­ ი მთლ­ ი­ან­ ად გა­ციფ­ ­რულ­ ე­ბულ მიდ­ გ­ ომ­ ა­სთ­ ან       devices, consumers will be able to examine desired
გვაქ­ ვს საქ­ მ­ ე. კრი­პტ­ ო­ვა­ლუტ­ ა ციფ­ ­რუ­ლი/­ ვი­რტ­ უ­     items from various angles, a factor considerably
ალ­ უ­რი გად­ ა­ხ­დის სის­ ­ტე­მაა, რომ­ ე­ლიც დაც­ უ­ლია           improving online shopping experience and
კრიპ­ ტ­ ო­გრ­ ა­ფი­ით, რაც გა­ყალ­ ბ­ ე­ბას თით­ ქ­ ­მის           simplifying the decision-making process.
შე­უ­ძ­ლე­ბელს ხდის. ეს არის peer-to-peer ეკო­სი­
ს­ტემ­ ა, რო­მელ­ იც სა­შუ­ალ­ ე­ბას აძლ­ ევს ყველ­ ას,             Digital currency: cryptocurrency links effortlessly
ნე­ბის­ ­მი­ერ ად­გი­ლას გაგ­ ზ­ ავ­ ნ­ ოს ან მიი­ ღ­ ოს ფუ­        to e-commerce. This dynamically developing “duo”
ლი ცი­ფრ­ უ­ლი საფ­ ულ­ ის გა­მოყ­ ე­ნებ­ ით. რამ­ დ­ ენ­ ი­        makes a good tandem, because both involve a fully
მე მსხ­ ­ვი­ლმ­ ა ბრე­ნდ­ ­მა უკვ­ ე და­იწ­ ­ყო გად­ ახ­ დ­ ებ­ ის  digitalized approach. Cryptocurrency stands for
კრიპ­ ტ­ ო­ვა­ლუტ­ ით მიღ­ ე­ბა: PayPal-მა 2021 წლის                a digital/virtual payment system that is secured
მარ­ ტ­ ­ში გა­მო­უ­შ­ვა Checkout with Crypto – ფუ­ნ­ქც­ ია,        by cryptography that makes it nearly impossible
რო­მ­ლის მეშ­ ვ­ ეო­ ბ­ ი­თაც შეს­ აძ­ ლ­ ებ­ ე­ლია, მომ­ ხ­ ­მა­   to counterfeit. It is a peer-to-peer ecosystem that
რე­ბ­ლე­ბმ­ ა ონ­ლა­ინ კრიპ­ ტ­ ო­ვა­ლუტ­ ით გად­ აი­ ხ­ ა­
დონ.

დ­რო­ნი ელე­ქტ­ ო­რნ­ ულ კომ­ ერ­ ც­ ი­აშ­ ი: უპილ­ ო­ტო
საჰ­ ა­ერ­ ო მან­ ქ­ ან­ ა (UAV – Unmanned Aerial Vehicles),
უკ­ვე კარ­ ­გად ცნობ­ ილ­ ი, როგ­ ორც დრო­ნი, ელექ­ ­ტ­
რონ­ ულ­ ი კომ­ ე­რ­ციი­ თ შე­ქმ­ ­ნილ­ ი ჯა­ჭვ­ ის თით­ ქ­ ოს
ლოგ­ ი­კუ­რი დას­ ა­სრ­ უ­ლია. დის­ ტ­ ან­ ­ციურ­ ად მა­რთ­ უ­
ლი, წი­ნა­სწ­ არ გა­ნს­ აზ­ ­ღ­ვრ­ ულ­ ი გეგ­ მ­ ით მფრ­ ინ­ ა­
ვი რობ­ ოტ­ ი საუ­ კ­ ეთ­ ე­სო გად­ ა­წ­ყვ­ ე­ტაა იმის­ ­თვ­ ის,
რომ ონლ­ ა­ინ მიღ­ ე­ბუ­ლი შეკ­ ვ­ ე­თა მინ­ იმ­ ალ­ უ­რი

12 magticom.ge
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19